Inscripció oberta 16ª edició Concurs Joves i Mobilitat

El RACC i el Servei Català de Trànsit conviden els educadors i joves de Catalunya a reflexionar sobre una temàtica que ens envolta cada dia a tots:

Les bicicletes, els jove i les noves mobilitats

Aquesta nova edició pretén posar en valor el fet d’anar en bicicleta i la seva projecció com a mitjà de transport, perquè:

• en els últims anys, ha passat a formar part activa de la mobilitat dels nostres pobles i ciutats
  • ja no té un ús purament lúdic, s’utilitza per als desplaçaments quotidians al treball, l’escola o altres activitats socials
  • es produeixen grans beneficis, no només ja en termes de mobilitat, sinó també en termes de salut, equitat, agilitat, economia, etc
  • genera beneficis per a la societat, en reduir la contaminació atmosfèrica i acústica, a més d’alliberar espai i contribuir a descongestionar i pacificar el trànsit urbà.
  • la principal esperança que existeix per incrementar el seu ús està posada en els joves, que perceben la bicicleta com una alternativa de mobilitat sostenible a les ciutats i com una resposta a un nou model de ciutat.
QUI HI POT PARTICIPAR?
  • Alumnes de secundària, batxillerat, CFGM i IFE