GAMAR

Ecurs passat es va crear la Càtedra de Didàctica de les Matemàtiques Ma Antònia Canals gràcies a un conveni conjunt de la Universitat de Girona, el Departament d’Educació i l’Ajuntament de Girona

Entre molts altres objectius per impulsar el desenvolupament professional dels mestres i contribuir fermament al desenvolupament de la competència matemàtica dels nens i nenes hi ha la dinamització del gabinet GAMAR situat a la Biblioteca del Barri Vell de Girona.

El GAMAR(Gabinet de Materials i de Recerca per a la Matemàtica a l’Escola) vol ser un espai de reflexió, formació, de descoberta de materials , però sobretot un punt de trobada per millorar entre tots la Didàctica de les Matemàtiques a l’escola.

Algunes de les propostes que oferim des del GAMAR són:

• El Gamar està obert tots els dijous de 4 a 2/4 de 8 per poder realitzar:

• Visites lliures per descobrir el material del Gamar

• Visites guiades d’aprofundiment ( Cal concertar prèviament )

• Assessorament Didàctic i organitzatiu per Equips Directius i grups de mestres i/i Equips Directius.

• Recerca virtual dels materials a través de la pàgina web https://www2.udg.edu/projectesbiblioteca/GAMAR/Inici

• Exposicions temporals

• Sessió formativa per aprofundir un tema concret, el tercer dijous de cada mes de 2/4 de 6

• Trobades informals “Parlem de…” per aprofundir un tema concret o respondre a dubtes del dia a dia a l’aula

Us podeu posar en contacte amb nosaltres a través d’aquesta mateixa adreça electrònica  gamar@udg.edu.