Festival de cinema. Infants i joves

Del 9 al 13 de novembre de 2021

Han previst 4 programacions de curtmetratges dins l’espai de cinema d’infants i joves, adreçades a diverses edats, de 5 a 16 anys, d’una durada aproximada entre els 45 minuts i una hora.
  • Sala virtual 1. P4 a 1r. Dimarts, 9 de novembre.

• Sala virtual 2. 2n, 3r i 4t. Dimarts, 9 de novembre.

• Sala virtual 3. 5è i 6è. Dimecres, 10 de novembre.

• Sala virtual 4. ESO. Dimecres, 10 de novembre.

Les programacions en les sales virtuals són gratuïtes. Horaris flexibles dins les dates de les projeccions: comencen a 2/4 de 10 i s’acaben a 2/4 de 5 de la tarda. L’accés a les projeccions es fa exclusivament a través d’usuari XTEC personal o de centre.

Les sessions pels grups d’alumnes seran en streaming, com en l’edició del novembre passat.

Aquells alumnes que a nivell particular vulguin viure la màgia del Festival en pantalla gran amb les seves famílies, entrant per la catifa vermella i fent-se la fotografia de record al photocall, podran assistir a les sessions planificades el dissabte, 13 de novembre, als Cinemes Albèniz Centre de Girona.

Més informació al web on caldrà estar atent a les icones de l’esquerra on trobareu més informació per donar sentit a aquesta activitat a l’aula. A les de la dreta, els accessos per formalitzar la inscripció, accedir a la vostra sala…