Material iniciació Scratch

Vols iniciar els teus alumnes a l’Scratch? No tens temps de preparar les activitats?

T’oferim 2 propostes a punt per aplicar a l’aula:

• 20 reptes progressius ràpids i senzills per iniciar-se al món de l’Scratch Junior. Recomanada per alumnes de cicle inicial.
  • Unitat didàctica La gira del circ amb Scratch. Compta amb 6 sessions per iniciar-se a l’Scratch. Recomanada per alumnes a partir de 3r de primària.  També inclou propostes d’activitats de programació desendollada.

La presentació d’aquest material nou d’iniciació a l’Scratch als coordinadors digitals de la zona tindrà lloc a la propera sessió del seminari de coordinació digital el dia 14 de febrer de 2022

També el podeu demanar en préstec al següent enllaç!

Benvinguts a l’Scratch