Dia de la Mediació i dia escolar de la NoViolència i la Pau

Demà, dia 21 de gener, es commemora el  Dia Europeu de la  Mediació i el dia 30 de gener el Dia Escolar de la NoViolència i la Pau.

En aquesta línia, el Departament d’Educació ha actualitzat les dades de la  la xarxa de centres per la convivència on es recullen els  centres de referència en l’aplicació de mesures per a la gestió positiva del conflicte i la creació de l’espai Una Comunitat Restaurativa i Resilient, que dona recursos, entre d’altres per treballar la Comunicació NoViolenta.

Per commemorar aquestes diades es convida a totes les persones interessades al WEBINAR  DENIP 22 CONVIURE PER APRENDRE que es farà el dia 27 de gener a les 17.30h. La sessió anirà a càrrec de la Sra. Maria Helena Tolosa amb la xerrada L’Enfocament restauratiu en l’àmbit familiar i comunitari,. També es comptarà amb un recull de 4 experiències relacionades.

Per accedir a la xerrada ho podeu fer a través d’aquest l’enllaç,