Materials per ensenyar i aprendre català

Al web “Alumnat d’origen estranger” ens informen que aquesta setmana, l’espai web Usos Lingüístics ha publicat la nova secció, dins la pestanya recursosMaterials per ensenyar i aprendre català.

En aquesta secció trobareu diferents enllaços web, materials, documents, llibres, cursos, aplicacions en línia, jocs, etc., els quals, basant-nos en els diferents nivells del Marc Europeu Comú de Referència, hem classificat de la següent manera:

• Materials A1-A2
  • Materials B1
  • Materials B2
  • Materials C1
  • Materials C2

El ventall de recursos i materials seleccionats és ampli i divers, cosa que permet trobar activitats diferents pel que fa al grau de dificultat, al suport o a l’habilitat lingüística a treballar.

Les propostes recollides en aquesta nova secció estan pensades per ser utilitzades en diferents contextos: des de l’autoaprenentatge fins a les pràctiques docents amb l’alumnat a l’aula. Esperem que aquesta nova secció us sigui útil per trobar recursos per treballar a l’aula amb els vostres alumnes.