Reunió Inicial amb equips directius 23-24

Dia: Dijous 14 de setembre de 2023

Hora: 9.10 a 11.30

Lloc: Biblioteca Joan Vinyoli SCF       Aparcament zona Sant Salvador

Programa i ordre del dia:

Vídeo de benvinguda
  • 10.15 Informacions, dubtes, torn de preguntes
    • Reunió responsables formació (Virtual i important, el dilluns dia 2 d’octubre. 12.45′ a 13.15′...)
      • Seguiment assistents, certificacions, acta i signatures.
    • Servei comunitari (projectes comuns)
      • Formació suport de 1h de reunió però 5h certificables. Dilluns dia 2d’octubre. (Convenis, documentació…). De 16.15 a 17.15
      • Servei comunitari en el nou currículum. Recordeu! S’elimina l’excepcionalitat a fer-lo en horari escolar. El document diu “es pot fer dins o fora de l’horari escolar”. Ha de ser un projecte globalitzador dins d’algun àmbit.
      • Comissions de seguiment. Reserva agenda.
    • Horari CRP/SE
    • Base de dades LVA (Comprensions lectores)
    • Mediateca
    • Figura Benestar Emocional al centre educatiu.
  • 10.30 Xerrada Benvinguda curs 23-24. A càrrec d’Albert Bayot. Professor i director de l’INS Sarrià de Ter
    • Davant de tot l’allau de responsabilitats que tenim com a equips directius i docents d’un centre, on i com hem d’enfocar la mirada professional i personal per afrontar el curs amb garanties i benestar.

• 11.30 Esmorzar a càrrec del SE al pati intern de la biblioteca (coca + cafès…). 1€ voluntari