Projecte Herois RÀPID

Ens demanen que us fem arribar aquesta informació sobre un projecte educatiu gratuït amb l’objectiu de prevenir els ictus.

Herois RÀPID és un projecte gratuït que pretén oferir a les escoles una formació adaptada als nens i nenes de Primària per saber identificar els símptomes de l’ictus i quin procediment han de seguir en cas de trobar-se en aquesta situació. Tot i ser un èxit a escala internacional, el projecte encara es troba en creixement a Catalunya (50 escoles durant el curs 2022/23).

Per aquest motiu, proposem la seva difusió; per poder arribar a més famílies, infants, mestres i escoles de tota Catalunya i ajudar milers de nens i nenes i els seus avis a prevenir l’ictus de manera divertida i amable.

A continuació trobareu un enllaç al seu lloc web i el seu perfil de YouTube amb els vídeos de presentació dels superherois