PROJECTE: Centres Desfake

La Fundació Bofill i Verificat posen en marxa els Centres Desfake, un projecte que busca combatre la desinformació i les notícies falses a les escoles i instituts de Catalunya. La iniciativa es durà a terme a deu centres educatius catalans fins al 2024, a on s’acompanyarà als equips directius i docents per tal de formar-se i desenvolupar eines per millorar el tractament que fan els alumnes de la informació. A l’Estat espanyol, un 74% dels professors perceben que els seus alumnes estan desinformats, segons un informe de la Fundación Luca de Tena.

El pla pilot del projecte tindrà el seu tret de sortida el dimecres 25 d’octubre, amb la jornada ‘No m’ho empasso: construïm espais de confiança mediàtica”.

Per saber-ne més.