Borsa de formadors/es de l’Àrea de Cultura Digital

Finalitat i objectiu

La finalitat de la borsa de persones formadores i expertes en tecnologia digital educativa és identificar les persones expertes en l’àmbit de la tecnologia digital educativa, que puguin cobrir les necessitats formatives del Departament d’Educació en aquest àmbit.

Requisits de participació​

• Ser docent en actiu, en centres educatius o a l’Administració educativa, de qualsevol dels estudis reglats del sistema educatiu no universitari català.
  • Tenir formació en tecnologies digitals, a partir del curs 2016-2017, amb un mínim de 70 hores o nivell equivalent a B2 o superior del Marc de referència de la competència digital docent.
  • Comprometre’s a seguir una formació de 30 hores enfocada a la formació de formadors.
  • Sol·licitud d’admissió

Cal omplir el formulari de sol·licitud d’admissió a la borsa de formadors i adjuntar-hi la documentació.

Formulari de sol·licitud

En el cas de docents funcionaris (de carrera o interins), adjuntar el currículum de l’ATRI i el currículum normalitzat en el cas de presentar mèrits que no estan registrats a l’ATRI.

En el cas de docents no funcionaris, el currículum seguint el model normalitzat​.

Termini d’inscripció

La borsa s’obrirà l’1 de setembre de cada curs escolar i romandrà oberta durant tot el curs escolar.