L’Aire, què és i què fa?

DESCRIPCIÓ:

El Projecte Ciències 12-16 té com a objectiu elaborar els crèdits corresponents a l’àrea comuna de Ciència Experimentals de l’etapa de l’Educació Secundària Obligatòria.

Es considera que allò que unifica les ciències “és explicar amb teories”, és a dir, “interpretar” els fenòmens. Es pretén que els nois i noies aprenguin a interpretar els fenòmens físico-químics i naturals (biològics i geològics) mitjançant els models teòrics que donen sentit als conceptes científics.

En aquest crèdit presentem els “fets” següents:

• L’atmosfera està feta d’aire i l’aire és una mescla de gasos.
  • L’aire fa força i pressió sobre els objectes.
  • L’aire interacciona químicament amb els organismes.
  • L’aire és un bé preciós que s’ha de conservar.

El crèdit L’aire, què és i què fa?, juntament amb el de L’aigua no és aigua, què és?, es proposa estudiar les característiques i propietats d’aquests dos subsistemes de la Terra.

Inclou una guia per al professorat, les propostes d’aula per a l’alumnat i també de material per poder dur a terme la part experimental.

L’aire no és aire, què és _Professorat

L’aire no és aire, què és_Alumnat

Disponibilitat caixa de l’Aire (Reg. )

Disponible