Kitcaixa valors

Descripció

KITCAIXA VALORS és un recurs que facilita eines per treballar l’educació dels valors ètics i socials. L’objectiu principal és proporcionar recursos atractius, motivadors i senzills perquè mestres i alumnes s’engresquin a desenvolupar activitats que potenciïn el creixement socioemocional i en valors. Les activitats s’ordenen a través de tres kits independents que contenen materials pensats per ajudar a dinamitzar propostes ben definides i fàcils d’aplicar en un grup classe.

Al CRP solament disposem de dues de les 3 caixes kits són:

• Convivència: inclou exercicis d’empatia per millorar la connexió i la comprensió dels altres, ajuda a desenvolupar el treball col·laboratiu i introdueix a les tècniques de resolució de conflictes.
  • Responsabilitat: ens convida a reflexionar sobre els mecanismes de la responsabilitat, aborda la gestió de situacions d’elevada càrrega emocional i proposa un exemple concret: la responsabilitat envers el medi ambient a partir de l’estudi del consum familiar d’aigua.

Dossier explicatiu de les caixes

Disponibilitat Kits Caixa RESPONSABILITAT

Disponibilitat Kits Caixa CONVIVÈNCIA

Reservada del 25 de setembre al 3 de novembre de 2023 (Escola d’Alfés)