Pla les escoles lliures de violències

Us comuniquem que enguany, des del Pla les escoles lliures de violències, s’inicia una nova càpsula formativa de sensibilització “Què fem amb qui exerceix la violència masclista?” .

És una activitat destinada a tot el personal docent que estigui interessat en aprendre eines i recursos per a l’abordatge amb nens, nois i homes que exerceixen la violència masclista en l’àmbit educatiu.

La formació s’impartirà en format virtual en una sessió sincrònica de 3h de durada, en horari de 16 a 19h, i de 2 hores de lectures complementàries, certificant, per tant un total de 5 hores lectives.

Les adjudicacions es realitzaran per ordre d’inscripció. En cas d’emplenar-se un grup, distribuirem els últims docents inscrits en els altres grups. Cada persona es pot inscriure només a una càpsula.

Llista de cursos per fer les inscripcions.

Títol formació: Què fem amb qui exerceix la violència masclista?

Horari de 16 a 19h