Neix la xarxa de ràdios escolars

El panorama de les ràdios escolars a casa nostra és molt ric i divers. A Catalunya, existeixen gairebé un centenar d’emissores escolars. Promouen l’aprenentatge significatiu i potencien les veus dels infants i joves. Manca, però, un espai de trobada on posar en comú experiències, eines, reptes i il·lusions.Un panorama ric i divers que, des de setembre del 2020, està teixint una xarxa de ràdios escolars. El dimecres 11 de novembre a les 18h es realitzarà virtualment i de manera coral, a través d’aquest canal de Youtube, la presentació de la xarxa de ràdios escolars. Aleshores es farà públic el nom més votat, el logotip, la pàgina web i els pilars fundacionals de la xarxa. Podreu escoltar una mostra de la multitud de veus, d’infants, joves i adultes, que conformen aquest entramat educomunicatiu que ara neix i que també compta amb el suport de la Federació de Mitjans de Comunicació Locals de Catalunya (FMCLCat), d’Escola Valenciana, de la Xarxa de Ràdios Comunitàries de Barcelona (XRCB), de l’Associació de mestres Rosa Sensat, de l’Institut d’Infància i Adolescència de Barcelona, del Diari de l’Educació, i de la Xarxa d’Economia Solidària (XES).

Us recordem que al nostre CRP tenim també un equip-maleta XTEC-Ràdio en préstec.

grup de Telegram sobre les ràdios escolars