Materials per treballar el Dia Internacional de les Dones – 8 de març

Des de l’Institut Català de les Dones ens fan arribar una proposta lúdico-divulgativa per a treballar amb l’alumnat de primària i secundària els fets més rellevants del panorama català, estatal i internacional en la lluita pels drets de les dones arran del Dia Internacional de les dones (8 de març).

Es tracta del joc “Feminisme a taula” (taulell de joc, instruccions) i de les 100 fites seleccionades del feminisme que us enllacem a continuació:

Volem destacar també les propostes que es recullen a la XTEC, activitats per visibilitzar i conscienciar l’alumnat i tota la comunitat educativa sobre els drets de les dones i la necessitat de la corresponsabilitat en les tasques de cura.

Finalment, us recomanem el  cicle de seminaris en línia sobre temàtiques relacionades amb l’educació inclusiva organitzat per la  Subdirecció General d’Educació Inclusiva.