Global Scholars in Lleida meeting point – 25th March

El dia 25 de març de 2021, a les 12h, alumnes de 1r i/o 2n d’ESO dels Instituts d’Alpicat, Maria Rúbies i Torrevicens, van participar a la Jornada organitzada des del Seminari d’equips de centre del CRP del Segrià: Xarxa dels centres de Lleida en projecte internacional Global Scholars.

La trobada virtual de tot l’alumnat dels tres centres que participa al Projecte Internacional Global Scholars del Programa Global Cities va ser tot un èxit de participació i molt interessant!

Aquest programa connecta joves de 10 a 13 anys de ciutats d’arreu del món que interactuen en anglès sobre temes d’interès global. L’objectiu pedagògic del programa és que els i les alumnes adquireixin una perspectiva més àmplia sobre el món globalitzat en què viuen. A partir d’un currículum comú i compartit per tots els centres, els nois i les noies interactuen amb els seus partners a través d’una aula virtual, comparteixen punts de vista, desenvolupen la consciència global i reforcen competències clau per al segle XXI.

Voleu conèixer què fan? Accediu a l’espai compartit