exploraSTEAM´22

Els propers 1 i 2 de juliol es durà a terme la 3a edició de la jornada eXploraSTEAM ’22. Es tracta d’un esdeveniment per conèixer els recursos STEAM del territori, les experiències STEAM dels centres, i compartir tallers i debats.

L’eXploraSTEAM, s’adreça a tots els centres de Catalunya, als docents d’Infantil-Primària, Secundària i Formació Professional i a tota la comunitat.

En l’edició d’aquest any, que es celebrarà presencialment a la Seu d’Urgell, el divendres dia 1 de juliol dos centres de la Segarra, l’Escola Jaume Balmes de Cervera i l’Escola Mestre Ramon Estadella i Torradeflot de Guissona també participaran en la fira compartint les seves experiències STEAM realitzades amb l’alumnat fruit del treball amb la maleta Tinkering cedida pel CESIRE.