Aventures literàries a un clic

L’equip de Portals Educatius de l’Àrea de Cultura digital ha elaborat l’interactiu “La Bibliotecapp. Aventures literàries a un clic” per promoure el foment de la lectura.

Bibliotecapp s’adreça a alumnat de cicle superior d’educació primària i a educació secundària obligatòria.

Hi trobaran 8 aventures literàries diferents, estructurades en 3 apartats.

En el primer apartat, que té el nom d’“Abans de la lectura”, trobarn un exercici autocorrectiu que l’ajudarà a comprendre millor el text que llegirà després. Un cop resolt l’exercici, trobaran la lectura acompanyada d’un àudio.

Finalment, a l’apartat “Després de la lectura” caldrà que resolguin quatre exercicis autocorrectius per practicar algunes qüestions ortogràfiques i gramaticals relacionades amb el text de la lectura.

La Bibliotecapp. Aventures literàries a un clic.