XX Certamen de Lectura en Veu Alta (CLVA)

Ja tenim l’alumnat seleccionat!!
Els dies 4 i 5 de març, després d’una llarga deliberació, el Jurat format per les senyores M. Rosa Mateu Prunera i Carme Eroles Castro i pels senyors Jaume Cortada Cortada i Anton Not Reig, va emetre el veredicte declarant finalistes del XX Certamen de Lectura en Veu Alta a les dues Semifinals del Segrià a:

• Categoria de Grumets vermells:
Semifinal 1: Júlia Baselga Vilaseca, del Col·legi El Carme, de Lleida.
Semifinal 2: Leire Cortés Iribarren, de l’Escola Antònia Simó i Arnó, d’Almacelles.
  • Categoria de Grumets verds:
Semifinal 1: Alexander Cambray Dasheuskaya, de l’Escola Ciutat Jardí, de Lleida.
Semifinal 2:  Lola Barberà Castellví, de l’Escola Doctor Serés, d’Alpicat.
  • Categoria de Timoners:
Semifinal 1: Marwa El Orfi Kacimi, de l’Institut Ronda, de Lleida.
Semifinal 2: Mariam Benabdeljalil, de l’Escola Pinyana, d’Alfarràs.
  • Categoria de Corsaris:
Semifinal 1: Fedor Zhelezkin, del Col·legi Santa Anna, de Lleida.
Semifinal 2: Paula Domingo Rodríguez, de l’Institut Nou Alcarràs.
  • Categoria de Tropa de Corsaris:
Semifinal 1: Pol Farré Miravet, Núria Guedes Arazola i Ivet Pavón Cierco, del Col·legi El Carme, de Lleida.
Semifinal 2: Mariama Dalanda Bah Bah, Pol Mitjans Vilanova i Marc Rius Ribó, de l’Institut d’Alpicat.

REPORTATGE FOTOGRÀFIC SEMIFINAL 1: 4 DE MARÇ
REPORTATGE FOTOGRÀFIC SEMIFINAL 2: 5 DE MARÇ

Enhorabona a l’alumnat seleccionat!

Actes Semifinals del Segrià 1 i 2

Des del Servei Educatiu del Segrià, agraïm la participació, la motivació, l’esforç i el treball de qualitat fet a les aules i donem l’enhorabona a les nenes i nens / nois i noies, al professorat i als centres per l’alt nivell dels i les participants. Així mateix us encoratgem a participar a la propera convocatòria.

També volem agrair la qualitat de les intervencions, la bona disponibilitat i el temps dedicat a les persones que han format part del jurat, a les components del grup musical DREAM SOUND, de l’Institut La Mitjana, de Lleida, i als presentadors de les dues Semifinals.

La Final Territorial se celebra el dia 16 de maig al Teatre Municipal de Balaguer. Hi esteu tots convidats!!

WEB DEL CERTAMEN

Llibres del XIX Certamen per a la fase semifinal.

Centres inscrits a les SEMIFINALS del SERVEI EDUCATIU DEL SEGRIÀ

• INS Josep Lladanosa

CALENDARI
SEMIFINALS del SE del Segrià
2 febrer Correu informatiu als centres inscrits a la Semifinal.
19 febrer Termini entrar nom i cognoms alumnat seleccionat a cada centre per a cada categoria (s’enviarà el formulari per correu)
26 febrer Notificació dels fragments de text a llegir per a cada categoria.
4 març Acte de la Semifinal 1 i veredicte del jurat (veure relació de centres) a la Sala d’Actes del Palau de la Diputació de Lleida (C/ del Carme, 26 – Lleida) – HORARI: 10h – 12h
5 març Acte de la Semifinal 2 i veredicte del jurat (veure relació de centres) a la Sala d’Actes del Palau de la Diputació de Lleida (C/ del Carme, 26 – Lleida) – HORARI: 10h – 12h
11-15 març Publicació dels finalistes de cada categoria al Nodes del SE del Segrià.