Students Awards 2021

Ja estan publicades les bases del concurs mSchools Student Awards.

mSchools Student Awards és un certamen que premia la tasca que duen a terme els alumnes dins el programa mSchools, reconeixent la feina desenvolupada pels participants dels concursos Scratch Challenge (3r, 4t, 5è, i 6è Primària; 1r i 2 d’ESO), Mobile History Map (Primària, Secundària, Centres d’adults, Serveis Educatius i projectes intercentres o interetapes) i App Education (3r i 4t d’ESO, Batxillerat i Cicles formatius).

Us animem a participar-hi inscrivint-vos a partir del 28 d’abril per a Scratch Challenge i MHM i del 3 de maig per a App Education. Teniu prou temps per preparar-vos  !!

Podeu fer arribar qualsevol consulta a a l’adreça de correu mschools@xtec.cat, per poder organitzar les necessitats d’experts, formació i suport específic.

També us deixem l’enllaç als seminaris ja realitzats: Scratch Challenge i App Education i MHM.