Ràdio escolar. Dia Mundial de la Ràdio, el dia 13 de febrer de 2023

Amb motiu del dia Mundial de la Ràdio, el dia 13 de febrer de 2023, us animem a participar de les emissions que farem des del servidor del Servei Educatiu. Tenim previst organitzar una graella de programes de centres durant tota la setmana, del 13 al 17 de febrer.

La ràdio a l’aula
Certificació   Per les característiques d’aquesta activitat, no es lliurarà certificat d’assistència
Descripció   Sessió pràctica. Durant la sessió es treballaran els recursos educatius i les metodologies emprades en el treball a l’aula amb la ràdio escolar.
Objectius   – Conèixer els aspectes tècnics i metodològics per iniciar el treball de ràdio a l’aula.
– Impulsar l’ús social de la llengua catalana a partir d’experiències radiofòniques.
– Potenciar i desenvolupar les habilitats de llengua oral a partir textos, guions o improvisacions
Continguts   – El treball amb la ràdio a l’aula.
– Programari bàsic i requisits tècnics.
– Com organitzar l’aula per al treball de ràdio.
– Difusió dels treballs dels alumnes