Programa FAIG. “Fent per aprendre, imaginant globalment”

Amb data 23 de març ha sortit publicada al DOGC la resolució EDU/911/2023 per la qual s’obre convocatòria pública per a la selecció de centres educatius participants en el Programa experimental Fent per Aprendre, Imaginant Globalment “FAIG”.

Ja durant el curs 2022-23, hi ha hagut una primera xarxa de centre pilot, formada per 35 escoles, instituts i instituts escola.

La finalitat del programa FAIG és proporcionar l’acompanyament, la formació pedagògica i la capacitació tecnològica necessàries per consolidar l’aprenentatge per projectes com a línia pedagògica de centre.

Trobareu tota la informació relativa a la convocatòria i als passos que heu de seguir per sol·licitar la vostra participació en el programa, al Portal de Centres. El termini per a la presentació de sol·licituds i documentació per part dels centres interessats, és el 21 d’abril de 2023.

Resolució en pdf