L’aula multinivell, un entorn interessant i enriquidor

Conferència a càrrec de Marta Barrera Vilà

Mestra de l’Escola de Llobera de la ZER del Solsonès i membre del Secretariat d’Escola Rural de Catalunya

Dijous, 24 de març de 2022

Horari: 17.30 h

En format virtual. Accés al Canal Youtube del Servei Educatiu del Segrià

Activitat organitzada pel Seminari: Escola rural al Segrià: Reflexionem, coordinem i compartim del Pla de Formació de Zona del Segrià.

Accés a la inscripció

Descripció

L’Escola Rural permet dur a terme un aprenentatge que incorpora una manera de fer i d’estar propera, familiar, maximalista, individual i significativa.

Aquest context d’escola rural és tot un laboratori d’innovació educativa des del moment en què podem incorporar –per defecte- una diversitat d’estratègies educatives, eines i recursos pedagògics en el nostre dia a dia, que permet un aprenentatge a fons i personal.

Un aprenentatge sense límits en la curiositat de nens i nenes i sense límits en l’espai de l’escola, que traspassa les parets i incorpora la vida del poble amb tota naturalitat.

Les competències aprendre a aprendre i autonomia i iniciativa personal són pal de paller en tots els aprenentatges que una ER pot desenvolupar, ja que són presents en tot moment i en tota proposta.