Fem ciència a l’escola. Congrés Anna Gené. Inscripcions obertes

Adreçat a alumnat d’infantil i primària, el congrés té per objectiu compartir els treballs científics que s’estan fent a les escoles.

La vostra participació consisteix en realitzar un projecte d’indagació en ciències durant aquest curs i venir amb el grup classe per compartir-lo amb la resta de grups participants. En el Congrés els nens i nenes són els ponents encarregats de compartir les seves vivències i aprenentatges. Es desenvoluparà en sessions matinals, cada centre participant exposa el seu projecte científic durant 10 minuts  i acte seguit es deixen 5 minuts per a preguntes del públic de les altres escoles assistents.  Cada grup classe participant assisteix a una sola sessió matinal (la del dia que fa la seva presentació), de 9:30 h a 12:30 h amb un descans i esmorzar de 30 minuts.

Els docents que feu l’acompanyament indagatiu de l’alumnat que presenta la ponència, teniu el reconeixement d’autoria amb ISSN de publicació digital, que podeu presentar com a mèrit.

INSCRIPCIONS AQUÍ    Termini d’inscripció: 28 d’abril de 2022!

Tenim nou web!! Podeu consultar els continguts de totes les edicions.

Contacteu a: congresciencialleida@gmail.com