DIGITALITZACIÓ ADMINISTRATIVA DE LES ESCOLES AMB “eCENTRES”

A partir del 7 de juny, els centres educatius públics  podran accedir a una nova aplicació “eCENTRES”  que els permetrà l’ús de les eines d’administració electrònica digitalització segura, eCòpia i, pròximament, eNotum.

En aquest vídeo de presentació d’eCENTRES, podeu veure les principals característiques de la nova aplicació.

Així mateix, des del Gabinet Tècnic, s’ha preparat el següent material de suport  per facilitar la gestió del canvi als usuaris de l’aplicació.

  • Curs d’autoaprenetatge en la plataforma odissea: En aquest curs els usuaris de l’aplicació podran aprendre tant l’ús tècnic com les principals funcionalitats, amb el suport de videotutorials, un document de preguntes més freqüents, material teòric i un qüestionari per repassar conceptes. El curs està obert a tots els usuaris i no és necessari sol·licitar la inscripció. És recomanable fer el curs abans d’utilitzar l’aplicació.
  • Informació actualitzada sobre la nova plataforma al nou espai d’Administració Digital del Portal de Centre.
  • Suport tècnic i funcional a través del SAU.

 

La gestió d’usuaris es farà a través del GUAC, el/la director/a del centre educatiu gestionarà els permisos d’accés a l’equip directiu i al personal PAS.