Diaris i productes de les mobilitats del Microconsorci ESAM-TILC (Erasmus+ CETE+)

El microconsorci ESAM-TILC està format per 7 centres educatius, que treballen conjuntament per millorar el coneixement i l’ús del llenguatge acadèmic per part de tot l’alumnat i, de manera especial, de l’alumnat d’origen estranger, amb la finalitat de millorar els resultats acadèmics.

En el marc del projecte Erasmus+ CETE+, els 7 centres que conformen el Microconsorci ESAM-TILC han fet estades a diferents centres escolars europeus amb l’objectiu de recollir bones pràctiques que es desenvolupen en altres països d’Europa. Aquests períodes d’observació han permès conèixer com es fa l’acollida lingüística de l’alumnat d’origen estranger en altres països, veure com s’implementen estratègies de suport en totes les àrees i matèries per integrar de llengua i continguts, i introduir millores organitzatives i metodològiques a l’aula i en els centres educatius participants.

A partir dels períodes d’observació, els docents participants en les mobilitats han generat diferents productes, com ara diaris de les mobilitats, activitats d’aula basades en allò observat i recursos específics.

Per tal de poder compartir totes les experiències amb la comunitat educativa, hem creat aquest wakelet on s’aniran recollint i compartint tots els productes que es generin a partir de les observacions i els diaris de les mobilitats de les persones participants en el projecte.

Trobareu més informació del microconsorci ESAM-TILC en aquest genially (català / English).