Formació d’estiu en línia de prevenció de l’assetjament escolar

Des de l’equip tècnic del programa #aquiproubullying hem impulsat la creació d’un programa formatiu per a la prevenció de l’assetjament escolar en format en línia que consta de dos cursos. Els cursos compten amb el suport d’un tutor o tutora que farà l’acompanyament de les tasques entregades de forma personalitzada i és en format asíncron.

El primer curs Prevenció de l’assetjament escolar: Sensibilització i observació conscient, és un curs introductori sobre el concepte d’assetjament, la diferència entre conflicte, violència i agressivitat, i entra en dues de les tres estratègies preventives que són la sensibilització i l’observació conscient.image.pngInscripcions: del 14 al 28 de maig de 2026

Inscripcions: del 14 al 28 de maig de 2026

Dates del curs: 01/07/2026 fins a 22/07/2026

Hores: 20 h

Codi activitat: 9003190517

Enllaç a la inscripció: Prevenció de l’assetjament escolar: sensibilització i observació conscient.

El segon curs Prevenció de l’assetjament escolar: Provencióque ens acompanyarà a reflexionar sobre el concepte de provenció, com aplicar-la en la creació i formació de grups i la importància del desenvolupament de l’educació socioemocional, situant la provenció com una de les estratègies preventives més importants.

Inscripcions: del 14 al 28 de maig de 2026

Dates del curs: 01/07/2026 fins a 22/07/2026

Hores: 30 h

Codi activitat: 9002910517

Enllaç a la inscripció: Prevenció de l’assetjament escolar: provenció.

Desplaça cap amunt
Ves al contingut