Nous documents de la Xarxa de Competències Bàsiques: AVALUACIÓ – VIDEOCONFERÈNCIA

En la sessió d’avui de la Xarxa de Competències Bàsiques s’ha tractat el tema de l’Observació entre Iguals i de la Carpeta d’Aprenentatge, per a compartir la reflexió dels equips docents impulsors i la millora metodològica als centres.

De la Ribera participen aquest curs l’escola LLuís Viñas, la ZER Ebre i l’Institut de Flix.

El full de ruta que els guia i que comparteixen els permet construir equips i replantejar l’avaluació i les estratègies d’ensenyament-aprenentatge al centre.

Trobareu tots els documents a XTEC/ Xarxa CB

A la part final de la sessió s’han presentat documents de referència:

-Avaluar és aprendre

-Com podem implicar l’alumnat en l’informe d’avaluació trimestral? NOU MODEL D’INFORME D’AVALUACIÓ.

-Infografia QUÈ FUNCIONA EN UNA VIDEOCONFERÈNCIA ? Idees per a fer més àgils, útils i participatives les sessions virtuals que estem portant a terme en aquests temps de teletreball.