MESURES I SUPORTS PER L’ALUMNAT

Des de l’EAP de la Ribera hem fet un recull de mesures i suports per tal d’afavorir la personalització d’aprenentatge del nostre alumnat per tal d’eliminar les barreres d’aprenentatge que els dificulten el seu progrés. Són mesures per TOT l’alumnat, recordant que el que ens pot servir per uns ens serveix per altres. A més a més, recordar-vos que tenim el Disseny Universal de l’Aprenentatge, el qual ens ajuda a donar una resposta adequada a les necessitats de cadascun de l’alumnat, tenint en compte sempre la diversitat.

Esperem que us sigui útil per poder anar aplicant en el vostre dia a dia a l’aula!