VII EDICIÓ RETOTECH_FUNDACIÓN_ENDESA

La Fundació Endesa, impulsa la VII Edició de RetoTech_Fundacion_Endesa, dirigida a centres de Primària i ESO.

Consulteu les BASES del projecte: Fundació Endesa dotarà als centres seleccionats que participen per primera vegada amb 10 kits de robòtica basats en Arduino i una impressora 3D, i amb 5 kits de robòtica als que ja hi hagin participat en edicions anteriors.

RetoTech_Fundacion_Endesa té com a objectiu formar professorat i alumnat en l’emprenedoria tecnològica, així com fomentar les vocacions STEM entre els més joves. El mes de juny de 2022 se celebraran els Festivals RetoTech_Fundació_Endesa, on els centres participants tindran l’oportunitat de presentar el seu projecte tecnològic.

• Un docent de cada centre tindrà l’oportunitat de rebre formació reconeguda pel Departament d’Educació. En aquesta formació, es treballarà la didàctica de la programació i la robòtica amb Arduino, la programació d’aplicacions mòbils amb App Inventor (només per a secundària) i el disseny i la impressió 3D.
  • Durant els mesos de novembre, gener i febrer es proposaran diversos reptes per a treballar en l’aula (amb els seus corresponents manuals per al docent). Aquests serviran per a desenvolupar el projecte final que caldrà presentar al Festival RetoTech Fundació Endesa.
  • Durant el curs escolar es portarà a terme un seguiment en línia dels centres participants, oferint-los suport tècnic i pedagògic.

El centres compromesos en innovar a l’aula, interessats en la robòtica, el 3D i App Inventor que vulguin participar amb els seus alumnes en un gran festival tecnològic, poden formalitzar la seva inscripció des d’aquest enllaç: inscripcions RetoTech