CONFERÈNCIA “EINES DIGITALS PER A L’AVALUACIÓ” A CÀRREC DE JAUME FELIU

El proper dimarts 5 d’octubre a les 17.30h  tindrà lloc la primera conferència del cicle de conferències AVALUACIÓ COMPETENCIAL a càrrec de Jaume Feliu, sota el títol “Eines digitals per a l’avaluació”. L’objectiu d’aquest cicle és compartir eines i mirades d’experts per a la millora de l’avaluació de l’alumnat.

Jaume Feliu és professor de tecnologia i forma part de l’equip de l’Àrea de Cultura Digital. S’autodefineix com un apassionat de les TIC. Treballa per utilitzar les eines digitals amb la finalitat de millorar l’organització dels centres, facilitar metodologies on l’alumnat és protagonista de l’aprenentatge i per millorar l’avaluació. Ha desenvolupat diferents eines com ara CoRubrics i el Quadern Virtual del Professor. Podeu visitar el seu espai web (cliqueu aquí ) i el podeu seguir per Twitter.

Si esteu interessats i interessades en assistir al cicle de conferències i no heu pogut fer inscripció dins del termini, envieu-nos un correu a l’adreça del CRP Ribera d’Ebre e3990108@xtec.cat (faciliteu dades activitat codi 8080391808 i dades personals).