XXXVII CONCURS LITERARI DE MÓRA LA NOVA

L’Ajuntament de Móra la Nova, ha convocat el XXXVIIè Concurs Literari en l’àmbit de les comarques de la Terra Alta, la Ribera d’Ebre i el Priorat. Destaquem les categories del concurs i ho relacionem a les etapes educatives:

1. PROSA INFANTIL: alumnat de 9 a 12 anys. Els treballs no excediran els dos folis.

2. PROSA JUVENIL: alumnat entre 13 i 16 anys. Els treballs no excediran els quatre folis.

3. PROSA ADULTS: alumnat de BAT, a partir de 17 anys. Els treballs no excediran els sis folis.

Podeu consultar totes les bases del concurs…aquí

Apartats de les bases a tenir en compte a l’hora de participar (extracte de les publicades):

1. El tema a tractar en els treballs serà lliure.

2. Podran participar totes les persones amb residència a qualsevol dels pobles de la Terra Alta, la Ribera d’Ebre i el Priorat.

3. Es presentaran 5 còpies del treball en paper i una còpia per mail al correu: concurs@moralanova.cat, degudament presentats i correctament escrits en català i impresos amb el tipus de lletra Arial 12 i interlineat a 1,5 i a una cara. Al mail s’indicaran les dades de
contacte de l’autor: pseudònim, adreça, telèfon, correu electrònic, títol de l’obra i categoria en que concursa, incloent l’obra com arxiu
adjunt, en format word, writer o pdf.

4. Els treballs, en paper, aniran acompanyats d’un sobre tancat. A l’exterior d’aquest s’indicarà el títol de l’obra presentada i la categoria en què concursa. Al seu interior s’hi inclourà el nom, cognoms, adreça, telèfon i correu electrònic de l’autor/a. El sobre no s’obrirà fins que el jurat hagi deliberat definitivament quines són les obres premiades i romandrà en mans del secretari del premi fins a les hores. Els  treballs que no es presentin en les dos modalitats no entraran a concurs.