TRIA EDUCATIVA. Nou espai web

Tria Educativa és un nou espai web responsiu del Departament d’Educació amb el que l‘alumnat que acaba #ESO podrà conèixer l’oferta formativa que els permetrà relacionar les seves preferències i habilitats amb les professions que ofereix l’entorn social i laboral. L’alumnat podrà trobar:

• Vídeo “Què puc estudiar” : de difusió amb consells i passos a fer abans de triar estudis
  • Oferta formativa: batxillerat, formació professional, programes inserció, arts plàstiques i disseny, música, dansa, arts escèniques, ensenyaments esportius, educació adults, idiomes EOI, ensenyaments artístics superiors i cursos per accedir a cicles.
  • Actualitat: treball de recerca, oferta educativa 21-22,
  • Webs de suport: orientació, sistema educatiu, preinscripció i proves d’accés
  • Temes destacats: mapa escolar, ODS i els estudis, estudis a distància IOC, Canal Universitats