5 DE MAIG DIA MUNDIAL HIGIENE DE MANS. Proposta d’activitats

El dia 5 de maig és el Dia Mundial de la Higiene de Mans, establert per l’ Organització Mundial de la Salut. A les nostres comarques ebrenques, des de l’any 2012 es venen realitzant activitats amb l’alumnat de 1r de les escoles de Primària, organitzats pels SSTT d’Ensenyament i la Regió Sanitària de les Terres de l’Ebre amb la col·laboració de les escoles i els CRPs.

Per aquest curs, comptem una nova proposta adreçada a l’alumnat de 1r de primària preparada des del grup d’Higiene de mans de l’HTVC. Consisteix en el visionat d’un vídeo que s’ha preparat de nou i una vegada visionat, es reflexiona amb l’alumnat al voltant de les situacions en que és important el rentat de mans:

• quan ens traiem la mascareta
  • quan arribem a casa
  • després d’utilitzar un mocador
  • després d’anar al lavabo
  • abans d’entrar a classe
  • abans de fer un àpat

Si es realitzen activitats durant la setmana es pot fer un mural de manera col·laborativa o dibuixos individuals, segons consideri cada centre educatiu, amb el tema “Rentem-nos les mans quan toca”. Una vegada finalitzat el mural ens enviareu una imatge o arxiu pdf a l’adreça de correu  del CRP Ribera d’Ebre. La data límit per fer-ho serà el 12 de maig. Posteriorment hi haurà una exposició de les imatges o dibuixos escanejats a la seu del SE Ribera d’Ebre i en farem difusió.

Recordeu que també disposeu de recursos facilitats pel Departament d’Educació…aquí