II CONCURS JO TINC LA PARAULA. Recordatori inscripció

Us recordem que aviat finalitzarà el termini per participar en el II Concurs Jo tinc la paraula. Encara teniu temps d’inscriure-us-hi i lliurar els vídeos fins el proper 18 de febrer de 2022. Trobareu el full d’inscripció a la pàgina web d’Xtec, dins de l’apartat “Lliurament de vídeos” (a sota us fem un extracte de la informació).

Per participar al concurs s’ha de triar un dels cinc tutorials de la campanya publicitària Tenim la paraula, que es poden veure als canals de la plataforma YouTube i d’Instagram del Departament d’Educació. S’estableixen quatre categories (A, B, C i D), corresponents a nivells educatius diferents o a moments diferents pel que fa a l’aprenentatge de la llengua.

Per participar amb un vídeo al II concurs Jo tinc la paraula, cal seguir els passos següents:

1. Penjar el vídeo a l’Instagram del centre educatiu amb el hashtag #JOTINCLAPARAULA. És important que indiqueu el nom específic del centre educatiu en aquesta xarxa social en el full d’inscripció per etiquetar-vos amb facilitat. Si el centre no disposa d’Instagram, haurà d’enviar l’enllaç de la seva pàgina web on s’hagi penjat el vídeo al correu electrònic tenimlaparaula@xtec.cat, amb l’assumpte: Concurs JOTINCLAPARAULA.
  2. Al mateix temps, el centre ha de fer arribar a aquest mateix correu electrònic, tenimlaparaula@xtec.cat, indicant a l’assumpte Concurs JOTINCLAPARAULA, aquest full d’inscripció emplenat. L’enviament d’aquesta inscripció implica l’acceptació de les bases i el vistiplau del centre a la participació de l’alumne o dels alumnes al concurs, així com l’autorització a l’organització a utilitzar el vídeo amb la finalitat de fer difusió del concurs exclusivament a Instagram i Youtube.
  3. El vídeo ha de tenir un títol identificatiu i a continuació s’ha d’especificar a quin tutorial fa referència:
    Títol del vídeo_Tema del tutorial seleccionat
    Per exemple: El cor se’m dispara_Por a parlar en públic El cos i jo_El llenguatge no verbal
  4. També cal indicar en el text de publicació de l’Instagram, el nom de l’alumne o alumnes, el centre educatiu i la categoria (A-B-C-D).
  5. A banda d’això, un cop penjat, el centre ha de fer arribar el vídeo a aquest mateix correu electrònic, tenimlaparaula@xtec.cat, a través de l’aplicació Wetransfer o bé de Google Drive. Si s’envia a través d’aquesta segona opció, cal fer-ho amb permís de descàrrega de l’arxiu.
  6. Acabat el període per presentar-se al concurs, es farà una selecció dels vídeos que s’adeqüin a les bases i es penjaran al canal de la plataforma YouTube Concurs Jo tinc la paraula.