FULL NOVETATS DESEMBRE 2022

FULL DE NOVETATS corresponent al mes de DESEMBRE 2022 (cliqueu enllaç per accedir-hi). De tots els recursos que hem anat publicant durant els dos últims mesos destaquem:

.  Publicacions relacionades amb el nou currículum

. Web XTEC Pensament Computacional. Programació i robòtica educatives: pàgina web que ofereix materials didàctics i formació, per tal de treballar el pensament computacional a les aules, tot desenvolupant la competència digital de l’alumnat.

. Materials i infografies protecció de dades: materials de referència i infografies elaborats pel Departament d’Educació on s’expliquen totes les accions que es fan per​ protegir l’alumnat i respectar-ne els drets en matèria de protecció de dades. Estan organitzats en diferents àmbits.

. Enfocament restauratiu global. Desplegament del programa i conferència experta Belinda Hopkins. Sessió que va tenir lloc el 9 de novembre de 2022. Es va explicar el  desplegament de l’ERG que es promou des del Servei d’Escola i Famílies. La sessió va incloure la conferència “Transformar amb mirada restaurativa les organitzacions” a càrrec de la Dra. Belinda Hopkins, referent mundial de les pràctiques restauratives.

.  Recursos relacionats amb Laboratori de Matemàtiques.

• Cubets encaixables. Proposta de treball de patrons.
  • Fraccions. Proposta de materials reglets de Freudenthal i cercle de fraccions.
  • Tangram. Recull de materials disponibles.

. Monogràfic de Coeducació. Recull de recursos publicats durant el primer trimestre.