Vector UNIVERSALITAT DEL CURRÍCULUM

Programa de 30 minuts que ens exposa el vector de la UNIVERSALITAT DEL CURRÍCULUM.

El nou currículum afronta el repte de ser flexible i equitatiu per donar resposta a tot l’alumnat.

S’enfoca en el DUA. Disseny Universal per a l’Aprenentatge per a oferir contextos d’aprenentatge per a tothom i considera la diversitat una riquesa.

Currículum que ofereix igualtat d’oportunitats, que  facilita la plena participació de tot l’alumnat, la personalització de l’aprenentatge, l’aprenentatge amb sentit,…entenent que cada persona és única i singular, per això cal tenir present la variabilitat de l’aula i del centre.

A la segona sessió de la formació territorial de la Xarxa de Competències analitzem què fem com a docents  i què podem fer com a centre per avançar en aquest camí de la “Universalitat del currículum”.