CÀPSULES -Edu365-

Al portal educatiu EDU365 trobareu l’espai CÀPSULES pensat per l’alumnat de cicle superior de Primària i Secundària.

L’alumnat trobarà propostes amb recursos, enllaços i aplicacions per. aprendre llengua, experimentar amb la realitat virtual, introduir-se en el món de l’animació i la impressió 3D, per treballar el llenguatge HTML5 i els sistemes operatius, iniciar-se en la creació de videojocs, crear-se les seves pròpies infografies, explorar les línies del temps i crear-se els seus propis pòsters. Tota una sèrie de recursos per explorar molt engrescadors pel nostre alumnat!

Cada càpsula consta d’un vídeo introductori explicatiu i treballa un recull d’aplicacions. Per exemple, a la càpsula DISSENYA LES TEVES INFOGRAFIES poden treballar les aplicacions: Esaselly, Picktochart, Genially, Infogr.am, Venngage, i Vizzlo.