Petits Robots: DOC, MIND i MOUSE

ALTRES ROBOTS PER ALS MÉS PETITS

DOC CLEMENTONI

Doc és un robot divertit i simpàtic que introdueix de manera senzilla els conceptes bàsics de la programació. L’alumnat exercita els processos de pensament lògic i desenvolupa la intel·ligència espacial practicant càlcul i decidint com moure el robot per arribar a diferents objectius. És un mètode innovador que contempla els nombres com una eina per a interpretar la realitat i interactuar amb ella. Aconsellable a partir de 5 anys.

ROBOT MIND

Mind és un robot educatiu que permet jugar amb la programació i la creativitat. L’alumnat ha d’aprendre a manejar el seu programa per fer-lo moure, teclejant una sèrie de moviments i donant-li instruccions amb la seva veu. Mind pot dibuixar traçant figures simples i complexes. Aconsellable a partir de 7 anys.

CODE & GO ROBOT MOUSE

Code & go és un joc per aprendre a codificar i d’aquesta manera establir una sèrie d’ordres que li indiquen a un ordinador el què ha de fer. Aquest robot proporciona aquesta introducció a la codificació, donant a l’alumnat una aplicació divertida i en el món real de les destreses essencials del segle XXI.

CLIQUEU AQUÍ PER CONSULTAR EL MATERIAL QUE CONTÉ LA MALETA DE PETITS ROBOTS