Una alumna camarasina, primera classificada en les proves cangur de matemàtiques

P1130432Maria Olives Gómez, alumna de l’escola 2Rius de Camarasa (ZER El Jonc), ha quedat en primer lloc en les proves Cangur realitzades a sisè de primària en les que hi han participat més de 13.500 infants.

El passat dilluns 29 de maig, la Maria, acompanyada de la seva família i del seu tutor Ismael Biosca, van anar a Barcelona a recollir el premi al Teatre Poliorama.

Les proves cangur estan organitzades per la Societat Catalana de Matemàtiques, amb la col·laboració del Departament d’Ensenyament, i es duen a terme de manera anual des de 5è de primària fins a 2n de batxillerat.

L’objectiu d’aquestes proves és estimular i motivar als més joves en l’aprenentatge  de les matemàtiques a través dels problemes. Les competències que es posen a prova en el Cangur són una combinació entre la lògica i les matemàtiques.