Escola l’Estel de Balaguer guanya el premi Baldiri Reixac

El centre d’educació especial Escola l’Estel de Balaguer té una bona notícia i és que el passat 24 de maig els van fer entrega del Premi Baldiri Reixac, en la categoria de Projecte Global d’Escola.

Des de l’Escola l’Estel estan molt contents ja que aquest premi representa un reconeixement a la seva tasca educativa desenvolupada des de l’any 1982 en la que han anat evolucionant com a escola conjuntament alumnes, famílies i professionals, amb el suport de la seva Associació, dels professionals del Serveis Educatius i el Departament d’Ensenyament, l’Ajuntament i el Consell Comarcal.

Dscn0324

El seu repte no s’atura, volen continuar oferint servei inclusiu als alumnes i a les famílies de Balaguer i la comarca, actualitzant el seu centre a les noves demandes educatives, promocionant la formació dels seus professionals i les accions que ajudin a aconseguir el reconeixement del ple dret de les persones amb discapacitat intel·lectual a gaudir de tots els recursos i serveis de la comunitat.

Dscn0326

Moltes gràcies a tots per fer-nos partíceps del vostre èxit i del vostre treball inclusiu tan valuós per a la nostra comunitat.