Entrega de premis del 1r Concurs de Cartells antitabac

El dia 31 de maig, coincidint amb el Dia Mundial Antitabac es va fer l’entrega de premis del 1r Concurs de Cartells antitabac organitzat per la Mesa de Salut Jove i el CRP de la Noguera a la Sala d’actes del Consell Comarcal de la Noguera.

El Cartell guanyador ha estat realitzat pels alumnes de 2n curs del CFGM de Sistemes microinformàtics i xarxes de l’INS Almatà de Balaguer, que van rebre un ordinador portàtil i, a més a més, durant aquesta setmana serà la imatge de la campanya antitabac de la comarca i de la setmana sense fum promoguda des de l’àmbit de la salut.

Podeu descarregar el cartell en pdf.

En la categoria de primària va resultar guanyadora la classe de 5è de l’Escola Joan Ros Porta de Menàrguens i en la categoria de Secundària la classe de 1r ESO C de l’Institut Ermengol IV de Bellcaire.

Imagen1

La nostra enhorabona a tots plegats pel gran missatge heu posat de relleu en els vostres cartells, ara a veure si és efectiu i tenim menys fum i menys fumadors.

Guanyador Cat. Primària Guanyador Cat. ESO

Cliqueu  les imatges per ampliar-les

Podeu veure tots els cartells presentats al concurs al següent vídeo recull:

L’Agència de Salut Pública de Catalunya a Lleida fa ressò de la nostra campanya dins els actes de XVIII Setmana sense Fum. [llegiu +]