Inscripció al Projecte FER 2020-2021

El projecte FER d’emprenedoria, dirigit a 5è i 6è de primària, està format per 3 blocs (tots disponibles a www.futursemprenedors.cat). El projecte està destinat a les escoles que s’ubiquen en territoris rurals. FER fomenta les habilitats emprenedores com la innovació, la creativitat, el pensament crític, l’autoconfiança i la motivació. I, les àrees que es treballen són llengua catalana i literatura, matemàtiques, coneixement del medi natural, social i cultural i educació artística.

BLOC 1: «Quina bona idea», presenta l’abella FER com a fil conductor i fa un repàs de la història d’invents, inventors i inventores, i els i les alumnes acaben entrevistant un empresari o empresària de la seva població.

BLOC 2: «Els reptes de FER», es basa en els reptes que ha de superar l’abella FER per millorar la gestió del seu rusc i fer-lo viable, i l’alumne/a acaba inventant un producte o un servei i simulant la creació d’una empresa.

BLOC 3: «Històries d’Empreses de la Catalunya rural» on els alumnes coneixen històries de negocis reals exitosos en un entorn rural.

Totes aquelles escoles interessades en participar en el projecte FER el curs 2020-2021 tindran el material FER gratuït (per tots els alumnes) per implementar-lo, ja que està finançat pel Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació de la Generalitat de Catalunya i pel Fons Europeu Agrícola de Desenvolupament Rural.

FORMULARI D’ESCOLES INTERESSADES

Per a qualsevol dubte o consulta podeu contactar a través del telèfon 973 44 89 33 extensió 3 (De dilluns a divendres de 8 a 15:00h) o per correu electrònic a: jguasch@noguerasegrianord.cat

Consulteu també les activitats del Projecte FER que es poden fer des de casa!