EL FER A CASA

Des del projecte Futur Emprenedors Rurals (FER) es proposen activitats relacionades amb el projecte FER per a realitzar des de casa tant per escoles que han implementat part del projecte durant  el curs escolar com per les escoles que no han implementat el projecte mai.

El bloc 1: “Quina bona idea. Inclou històries d’invents. Està format per 6 lectures independents amb les seves activitats relacionades. Totes les activitats poden realitzar-se a casa a excepció de l’activitat a l’Eixam de la història del futbolí.

El bloc 3: “Històries d’Empreses de la Catalunya rural”. Inclou històries d’empreses. Està format per 21 històries independents amb les seves activitats relacionades. Tots les activitats poden realitzar-se des de casa.