Festival ANIMAC a Lleida

Properament tindrà lloc a Lleida una nova edició del festival d’Animació ANIMAC. Atès l’èxit de les sessions escolars online, aprofitant que volem mantenir aquest format i expandir-lo a tota la demarcació, podeu gaudir de l’ANIMAC l’alumnat de tota la província de Lleida.

Les sessions escolars estan dissenyades en tres blocs:
– Alumnes entre 4 i 7 anys (educació infantil i cicle inicial)
– Alumnes entre 8 i 11 anys (cicle mitjà i superior)
– Alumnes majors de 12 anys (educació secundària)

Si esteu interessats en el format online no dubteu en contactar amb aquesta adreça: educa@animac.cat abans del 22 de febrer. Indicant i detallant els
següents camps, si s’escau:

Nom de l’escola
EDUCACIÓ INFANTIL I CICLE INICIAL
Número de classes
Total alumnes que visualitzaran la sessió

A partir d’aquí us facilitaran un codi per classe que es podrà visualitzar només una vegada des del 4 al 13 de març en l’horari escolar.