Treballs guardonats als XXXVI Jocs Florals Escolars de les Corts 2022

El divendres 6 de maig de 2022 s’ha reunit el jurat del Servei Educatiu de les Corts per seleccionar els treballs guardonats als XXXVI Jocs Florals Escolars de les Corts.

El jurat format ha seleccionat els següents treballs, un per a cada categoria presentada:

• Alumnat del cicle inicial d’educació primària, prosa. L’obra titulada La caputxeta forçuda del grup d’alumnes de Cicle Inicial del Col·legi St. Ramon Sagrat Cor.
  • Alumnat del cicle inicial d’educació primària, poesia. L’obra titulada La carpa i el ren del grup d’alumnes de Cicle Inicial de l’Escola Lavínia.
  • Alumnat del cicle mitjà d’educació primària, prosa. L’obra titulada Hansel i Gretel del grup d’alumnes de Cicle Mitjà del Col·legi St. Ramon Sagrat Cor.
  • Alumnat del cicle mitjà d’educació primària, poesia. L’obra tituladaL’amistat del grup d’alumnes de Cicle Mitjà de l’Escola Duran i Bas.
  • Alumnat del cicle superior d’educació primària, prosa. L’obra titulada Somni infinit del grup d’alumnes de Cicle Superior del Col·legi St. Ramon Sagrat Cor.
  • Alumnat del cicle superior d’educació primària, poesia. L’obra titulada Pinotxa del grup d’alumnes de Cicle Superior del Col·legi St. Ramon Sagrat Cor.
  • Alumnat amb necessitats educatives de suport educatiu d’educació primària. L’obra titulada Primavera al dente de l’Escola Esclat.
  • Alumnat amb necessitats educatives de suport educatiu d’educació secundària poesia. L’obra titulada A través de la finestra de l’alumna J.R. de l’Escola Esclat.
  • Alumnat amb necessitats educatives de suport educatiu d’educació secundària prosa. L’obra titulada La carta que hauria d’haver ensenyat de l’alumna K.R. del Col·legi Paideia.
  • Alumnat de 1r i 2n d’educació secundària obligatòria prosa. L’obra titulada Un cor heroi de l’alumna I. J. de l’IE Tres Fonts de Les Corts.
  • Alumnat de 1r i 2n d’educació secundària obligatòria poesia. L’obra titulada Negror de l’alumne S. V. de l’Institut Les Corts.
  • Alumnat de 3r i 4t d’educació secundària obligatòria prosa. L’obra titulada Passa el núvol i ja de l’alumna M. A. del Col·legi St. Ramon Nonat.
  • Alumnat de 3r i 4t d’educació secundària obligatòria poesia. L’obra titulada Difícils decisions de l’alumne E. R. del Col·legi St. Ramon Sagrat Cor.
  • Conte audiovisual i il·lustrat per a tot l’alumnat de primària. L’obra titulada El cavaller Sant Jordi i Steve del grup d’alumnes de l’aula d’acollida l’IE Tres Fonts de Les Corts.

Durant la deliberació s’ha mantingut l’anonimat tant dels centres com del grup d’alumnes, autors i autores dels escrits presentats dels diferents centres educatius del districte de Les Corts.

No s’ha presentat cap treball de les categoria J. Alumnat de graduat d’educació secundària obligatòria de centres de formació d’adults. Prosa i Poesia.

Gràcies per la vostra participació, felicitats als seleccionats i molta sort a la següent fase!
  • 2a fase Els guardonats i les guardonades de les categories A1, A2, B1, B2, C1, C2, D1, D2, E1, E2, F1, F2, G1, G2 i H es presentaran als Jocs Florals Escolars de Barcelona, el 31 de maig.
  • 3a fase Final dels Jocs Florals de Catalunya, el 18 de juny. Els seleccionats i les seleccionades a la fase de ciutat concorreran als Jocs Florals Escolars de Catalunya.