Període de detecció de necessitats formatives pel curs 22-23 · PFZ Les Corts

S’obre el període de detecció de necessitats formatives pel curs vinent 22-23 dins del marc del Pla de Formació de Zona. Els centres de Les Corts disposen d’aquests formularis (entre centres i en centre), que estaran oberts fins l’1 de juny. Podeu omplir la demanda de formació els centres educatius de Les Corts: escoles bressol, escoles d’educació infantil i primària, centres de secundària i centres de formació d’adults.

Abans d’omplir aquest qüestionari es recomana haver consultat el document sobre la formació permanent del professorat. Estem pendents de la publicació del document del curs 2022-2023, i per tant ens basem en el document següent: Criteris, instruccions i orientacions curs 2021-2022.

A la Convocatòria Unificada de Programes s’ha publicat un nou apartat de ‘Capacitació per al professorat’, on els centres poden consultar i demanar la formació que des del Departament i CEB s’ofereix responent a línies prioritàries.

Aquest Genially reflecteix el mapa d’oportunitats educatives dels centres públics de Les Corts.