Barcelona Capital Mundial de l’Alimentació Sostenible: “Ara, aquí, les escoles”

Ets mestre o portes els teus fills/es a un un centre educatiu de Barcelona?

Esteu implicats amb l’alimentació sostenible o voleu aprofitar que enguany Barcelona és la capital mundial de l’alimentació sostenible per introduir aquest tema al vostre centre?

Ara, aquí, les escoles, és una iniciativa promoguda per l’Ajuntament de Barcelona i el Consorci d’Educació de Barcelona, amb la col·laboració d’Escoles+Sostenibles en el marc d’aquesta capitalitat.

L’activitat s’adreça als centres d’educació primària, d’educació secundària i d’educació especial de la ciutat per donar veu als infants i joves, i potenciar la seva participació per sensibilitzar i motivar a la societat a adoptar un compromís compartit per assolir una alimentació més sana, més sostenible i més justa.

US PROPOSEM UN REPTE:

• A partir dels aprenentatges i reflexions sobre el sistema alimentari, un convidem a dissenyar un pòster visualment atractiu i amb valor artístic per comunicar algun aspecte relacionat amb l’alimentació que posi en valor la salut, la sostenibilitat i/o la justícia global.

Els pòsters presentats pels centres educatius formaran part d’un iniciativa de ciutat que es durà a terme als voltants del 10 de desembre de 2021, Dia Mundial dels Drets Humans.

Us animem a participar-hi, disposeu en aquest enllaç de tota la informació: Ara, aquí, escoles.