‘El drac explorador’ de l’Escola Barcelona guanya els Jocs Florals Escolars

“El drac explorador” ens endinsa en la història de la Martina i en Jan, dos amics que passejant pel bosc descobreixen una cova amb un drac d’escates de mil colors. Amb ell marxen a descobrir la galàxia i a viure mil aventures.

Aquest és el conte audiovisual creat, narrat i dibuixat pels alumnes de primer de l’Escola Barcelona que ha guanyat el premi dels Jocs Florals Escolars en modalitat de conte audiovisual. Un projecte on han hagut de combinar diverses habilitats a les classes de llengua, dibuix i tecnologia, tot treballant conjuntament i col·laborativament.

L’Escola Barcelona ha estat la primera en guanyar el premi en aquesta categoria, conte audiovisual, recent estrenada enguany en la 29a edició dels Jocs Florals Escolars que es va celebrar a principis de juny al Saló de Cent.

Aquest és el conte audiovisual de l’Escola Barcelona.