PROGRAMA COOPERATIVES D’ALUMNES

Programa Cooperatives d’Alumnes. Aquest programa impulsat per Barcelona Activa  té com a finalitat apropar el sistema educatiu amb el món de l’Economia Social i Solidària a partir de la creació i gestió d’una cooperativa pel propi alumnat durant un curs escolar en la que es desenvolupa una activitat cooperativitzada.

Com us mostrem a continuació, per a aquest curs hem incorporat novetats al programa:

• Formació al professorat: On us facilitarem eines i estratègies metodològiques per a la implementació del programa al vostre centre
  • Pla de treball de centre: Us acompanyarem a elaborar un pla de treball per a vostre centre, per a facilitar la implementació del programa de la forma més pràctica dins de l’aula (gràcies a l’experiència que hem anat acumulant en aquestes anys).
  • Formació a l’alumnat: per a apropar-se a l’economia social i cooperatives d’alumnes i treballar en el pla d’empresa des de la gestió cooperativa i el lideratge col·lectiu.
  • Activitats de coneixement de l’entorn: on podreu conèixer l’experiència en primera persona de cooperatives de la ciutat i d’altres cooperatives d’alumnes.
  • Pla d’acompanyament al professorat i a l’alumnat: seguiment tant al professorat del centre com als i les alumnes per a dur a terme el seu projecte cooperatiu.

Podeu consultar aquestes notícies i  veure aquest vídeo amb testimonis de participants d’aquesta edició:

Si esteu interessades en poder participar, podeu respondre el següent qüestionari abans del 5 de juliol i ens posarem en contacte amb vosaltres per a parlar-ne més concretament: Qüestionari per als centres interessats.

logo_basa_aj_gris30anys